Fågelvakt!

Nu jedrans händer de grejer! Vi här på jobbet har blivit fågelvakt! Väldigt käckt! Sigge heter han och är en gulblå, väldigt egocentrerad liten underlat. Så här fördriver han dagarna:

1) Han tittar på sig själv i den blå spegeln.
2) Han pratar med sig själv i den gröna spegeln.
3) Han pussar på sig själv i någon av de två speglarna.
4) Han badar sig själv i matskålen, och flyger därefter iväg och beundrar sig själv i den blå spegeln.

Mycket roligt. Sen fick jag det underbara uppdraget att städa upp efter den lilla rakckaren efter ett av hans bad. Så då fick jag pröva en swivle sweeper! Men ack så besviken jag blev. Den brummade och vibrerade och blåsde iväg all smutts åt alla håll och kanter. Inte så upphetsande roligt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad tråkigt! jag som trodde det var bra gerjjjer :(

2007-08-19 @ 18:39:19
URL: http://caaroline85.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0