Gaaaah!

Min kusin fyller 20 på lördag. Och av nån konstig orsak så skall detta inte firas. Därför planarar vi två att gå ut på onsdag. Detta är väääldigt lockande men ett problem finns dock. Jag jobbar 7-13 dagen efter.  Så då har jag några alternativ att välja på.

1) Pallra mig iväg till jobbet även om jag är trött och sliten. Helt enkelt stå ut med de.
2) Säga att jag inte kan jobba och låta en annan vikarie ta passet och på så sätt förlora pengar.
3) Byta till mig kvällen så att någon annan får mitt morgonpass.

Jag tror jag väljer trean. Eftersom jag aldrig bytt ett pass förut så hoppas jag någon vänlig själ vill göra detta. Jag är dock villig att ta vilket skitpass som helst bara jag får slippa mitt.

Har mina ögon inställd på en liten stackare som jag vet inte kan säga nej till mig. Och det är ju verkligen inte mitt fel att han inte är karl nog att göra de!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0