Kvällssol!

Ikväll har jag varit så otroligt rastlös så jag bestämmde mig för att ta mig ut och springa lite.  Tog mig bort till Särö västerskog och kutade omkring där som en galen svampjägare i ca 20 minuter. Sen va jag helt slut och bestämmde mig för att cykla hem.
Då händer det grejer. Jag blir omkörd av minst 40 huliganer på mototcykel. Åh herre gud, tänkte jag, nu är det bråk på gång. Så jag trampar på efter huliganerna så gott jag kan med mina daggmaskar till ben. När jag kommer ner till Blomstermåla så ser jag att det inte alls är bråk på gång. Utan alla huliganerna har stormat glasskiosken. Amatörer!


Kommentarer
Postat av: Caroline

hahaha du är jue konstig, trodde du att du skulle komma i kapp dom ellrr?

2007-08-24 @ 17:40:49
URL: http://caaroline85.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0