Märkliga upptäckter!

image31


Igår när jag cyklade till jobbet tiidigt på morgonen så såg jag något mycket märkligt nere i hamnen. Först trodde jag det var en ö, men der har aldrig legat någon där förut. Hmmmm. Sen kom jag på att det kunde va en båt. Och voila! De var det. en stoooor en.
Va tvungen att ringa hem och tvinga Svennis att pallra sig ner till hamnen och leka papparazi! Han gjorde ett bra jobb. Kolla in helikoptern där bak. Cooolt.
Nu vet jag definitivt vad jag önskar mig i födelsedagspresent.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha fan vilken tuff, låg den i malevik? vem äger den då? någon kändis?

2007-08-24 @ 22:29:12
URL: http://caaroline85.blogg.se
Postat av: mamma

stackars svennis så du kör med honom

2007-08-25 @ 12:49:32
Postat av: emma

hehe. vilken upptäckt!

2007-08-25 @ 16:10:55
URL: http://emmaev.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0