Oh happy day!

OBS! MAMMA LÄS INTE DET HÄR!

Dagens dag började skit och jag var verkligen irreterad på allt! Så då bestämmde
jag mig för att liva upp min tillvaro helt enkelt. Och hur gör man de om inte leka lite med jobbbilarna? =)

Med en bil finns det som sagt var väldigt mycket att göra. Men jag tog det hyffsat lugnt. Skulle bli så jobbigt att behöva försklara för chefen varför avgassjottafräsen har trillat av när man bara har en vecka kvar.
Men dessa saker vågade jag mig på:

1) Se vilka växlar jag kan starta på
Resultat: Gick strålande tills jag prövade femman. Då skrek bilen nått konstigt som jag uppfattade som "idiotjävel". Kan de ha vart åt mig?
Nytt försök: Nästa vecka med en ny bil=)

2) Se hur fort jag kunde backa utan att köra i diket.
Resultat: Svårt att hålla kolla på hastighetsmätaren samtidigt men jag tror jag va uppe i 45.
 Nytt försök: På måndag.

3) Köra i en tom nedförsbacke och stänga av bilen.
Resultat: Rekomenderas inte! Bilen går knappt att styra.
Nytt försök: Aldrig! (eller kanske nån gång i framtiden...)

Jaja.. Mitt uppe i mitt eftermiddagsnöje ringer Malmö centralen och jävlas med mig. Gaaaah! Vi borde sälja de dryga ryggradslösa skåningrna billigt till Danmark. Second hand är väldigt poppis just nu, skulle nog funka.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du kommer då aldrig att få köra min BMW efter att jag läst hur du behandlar bilar :-)

2007-08-23 @ 20:46:54
Postat av: Caroline

nytt ragg eller? tobbe :)
Ja bara undra en sah är du självmordbenägen? behöver du hjälp? eller det behöver jag ens inte fråga,det ser jag ju att du behöver. :)

2007-08-24 @ 17:44:11
URL: http://caaroline85.blogg.se
Postat av: mamma

nu tror jag att det är dax att komma hem du börjar ju bli både självmordsbenägen och idiot tror nog att det är som din syster säger du behöver hjälp om det inte redan är försent

2007-08-25 @ 12:54:52
Postat av: Lisa (kusinvitamin)

Du är lätt bäst kottis!
men jag e samtidigt glad att jag inte var med, men de hade nog varit kul XD

2007-08-25 @ 21:12:34
URL: http://sungura.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0