Släktterror!

Efter att alla mina så kallade arbetskamrater gått på möte utan mig så raggade jag upp min kusin från innegruppen och tog med henne ut i Kullavik och våldgästade(besökte) vissa personer. Det var mycket roligt måste jag säga!

Kusinvitamin mittemellan: Ska vi gå upp?
Jag: Nej vi tar hissen.
Kusin vitamin mittemellan: Bra, så kan du lära mig hur den fungerar så jag inte åker fel nästa gång.

Ehh. Hur svårt kan de va när huset har två våningar?

Senare på dagen lyckades jag också bryta min fot. Eller ja, jag har ont i den ialf.
Nu skall jag baka kladdkakor till jobbet eftersom jag slutar snart. Ibland kan jag faktiskt vara snäll.


Kommentarer
Postat av: pappa

jag vet¨att du är hejare på att baka kladdkaka vi ska ju bara äta max på hemvägen

2007-08-29 @ 21:14:37
Postat av: Caroline

Kom hem vi börjar om igen!! lalalaal sen kan jag inte mer på den sången, men den passa lite tycker jag för du ska ju komma hem och vi ska börja om och träna igen :)))) hahah säg att du har saknat min humor :)))

2007-08-29 @ 21:26:48
URL: http://caaroline85.blogg.se
Postat av: Lisa (kusinvitamin)

nej, ta inte kottis ifrån mig!!!

2007-08-30 @ 20:05:28
URL: http://sungura.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0