Torsdag

Känns som om det är jordens varmaste dag idag. Och självklart fungerar inte ac:n på jobbilarna, så de känns som jag kör runt i en ångbastu trots att rutorna är nervevade.

Ochsen verkar det som om alla parkeringsplatser på denna jord består av en yta som är två gånger två meter och omringad av buskar och berg. När det är så så är det inte roligt att försöka svänga runt med dessa otroliga bilar som är lika smidiga som en lastbil med sju släp. Ne usch.

Men när jag satt i bilen och svettades som värst så körde jag ikapp en bil som körde otroligt sakta. Och på långt håll såg jag en grön skylt bak på rutan. Ahaaa tänkte jag då ska jag va snäll och sakta in, men när jag kom närmare så såg jag att de stod fyllekörning på skylten. Då gasade jag på och slirade om.

Nu ska jag äta frusen snickers.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kan ju trösta dig med det att du iaf var ute och körde och inte jobbade inne i huset, för det är ju så tråkigt?

2007-08-13 @ 17:59:07
URL: http://sungura.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0