Vad är oddsen?

När jag tittade ut genom mitt fönster med havsutsikt a la sällskapsresan (om man sätter ut en spegel ser man havet) så såg jag att det va sol men nog skulle börja regna. Så jag tänkte att om jag cyklar på direkten så hinner jag innan det börjar regna. men icke.
Jag hann inte mer än 500 meter sen började det vräka ner. Och jag menar verkligen vräka ner. Jag va blöt på fem sekunder.
Så jag ställer mig under ett träd och väntar på att de ska sluta. Men helt plötsligt bestämmde sig trädet för att inte hålla torrt längre. Äh tänkte jag och cyklade vidare i regnet. Så nu sitter jag här utan byxor och väntar på att torktummlaren skall göra sitt. Mysigt.


Kommentarer
Postat av: en av kusinerna (med alldeles ny blogg!!)

Haha, blev du blöt? Tänkte faktiskt på dig när du cyklat iväg och det började störtregna. Men kom fram till att du antagligen redan var genomblöt så ingen idé att köra ikapp dig. Har skapat en blogg, gå in och titta!!
/Anna

2007-08-18 @ 12:01:36
URL: http://lillith84.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0