Absolute Skitsnack!

Imorse var jag och far inne i stan och shoppade loss på gränby centrum! Jag köpte en julskiva som jag skulle lyssna på när jag bakade pepparkakor(som för övrigt blev väldigt goda.) När jag kom hem så fungerade inte ena skivan i nån cd-spelare och detta gjorde mig rasande.

Så jag tog bilen och sladdade in till stan och sa som de va, att ena skivan inte fungerade i min skivspelare och att det bara stor error. Då kläcker den otroligt smarta expertiten ur sig något väldigt fyndigt.

Hon: Vänta så ska jag kolla om de fungerar i våran skivspelare så slipper vi byta.
Jag:(Lite smått skrattandes) Ja men jag vill ju inte sitta här och lyssna på den.
Hon: Pffffm! (Samtidigt som hon försöker mörda mig med blicken)

Sedan knallade hon raskt iväg och kom sedan tillbaka och slängde upp en ny skiva på bänken och jag tackade för mig och sladdade iväg hem igen.

Kommentarer
Postat av: carro

haha :) hon kanske ville ha sällskap..

2007-12-10 @ 12:38:47

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0