Kärt barn har många namn!

Jag måste vara älskad av hela världen! Speciellt av mitt jobb. den senaste veckan har dem bokad mig fem ggr men aldrig till samma namn. Jag har hetat:

- Charlot Nordling
- Charlotta Nordlund
- Chorlott Nordlin
- Charlo Nolin
(Klart min favorit!)

Detta är kul, men hur svårt är de egentligen att få till namnet Charlotte Nordling?
Jag får nog byta namn till Anna Svensson eller nått för tydligen är mitt namn väldigt komplicerat. Så komplicerat att 90% av mina arbetskamrater kallar mig för Janette!

Jag borde nog sluta dyka upp till jobbet för detta kanske är deras sätt att säga att dem inte tycker om mig.

Kommentarer
Postat av: Maddis

Haha.. Jag har inte läst din blogg på ett tag, så nu har jag mycket att ta igen...

2007-12-18 @ 21:00:58

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0