Pinsamt!

Idag har jag börjat på en ny arbetsplats. Kul tycker jag eftersom jag är sååå trött på den gamla! men ialf så stötte jag på ett problem idag som jag måste lösa. De är nämligen så att på den nya arbetsplatsen så slipper vi cykla.. Vi får åka bil. Vi får låna bilar tillåme. Och det är där problemet dyker upp. Jag måste alltså glida runt i en ful liten vit bil där nån har kluddrat Uppsala kommun på båda sidorna. Usch så pinsamt!

Jag tror att den enda lösningen på detta är att köpa en rånarluva. Nå tips på vart man kan köpa en?

Kommentarer
Postat av: Carro

Klipp av e strumpbyxa :)

2007-12-05 @ 18:22:27
Postat av: Maddis

Åhh vad roligt! Då ska jag hålla mig inne när du jobbar.. ;) Puss

2007-12-05 @ 18:49:07

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0