Uj uj uj!

Idag var jag med om något pinsamt. Jag skulle ringa till Vakansförmedlingen för att gnälla lite på dem som vanligt och jag placeras i en telefonkö. 
 Då kraffsar det på dörren och Kingston vill in. Så jag släpper in han och det första han gör är att sätta iväg efter Jolly och jaga iväg honom upp för trappen. Jag blir förbannad och for efter samtidigt som jag skriker: Din feta fan är du inte riktigt klok!! (Till Kingston alltså.)

När jag gormat färdigt hör jag en ledsen röst i luren: Pratar du med mig?

Jag fick be om ursäkt och förklara mig i nästan en kvart. Jag borde nog skicka lite förlåtgodis till Vakansförmedlingen nu om jag vill behålla mitt jobb.

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0