Älskade cyklister!

Jag tror jag blir lite smått galen. Idag när jag va ute och gick på banvallen (sveriges rakaste gångbana) så mötte jag en cykel. Och jag svär vid allt jag äger när jag säger att gubben försökte köra på mig.

Han styrde rakt emot mig och log hela tiden. Vad har jag gjort honom mer en att ta upp en bråkdel av kanten på vägen?? Det sluta med att jag fick hoppa ut i kanten där de va jättehögt gräs och massa sniglar...

Jag trodde jag hade lämnat staden me tokiga cyklister, men icke.

Kommentarer
Postat av: Caroline

du är juh kommit till den knäppaste delen av världen du kan komma jue! haha

2007-07-05 @ 17:28:03
URL: http://caaroline85.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0