Äntligen!

Systeryster is in town! Har saknat henne såå! Så nu är det full rulle!

Idag var det soligt (systers förtjänst) så vi skulle bada. Men när vi väl kom till havet så regnade det. usch tänkte vi och vände hemmåt. Då kom ju självklart den förbannade solen fram.

Vi gav upp badandet och kollade posten och jag hade ått mitt nya bankkort så jag kan shoppa imorgon!
Ett problem bara, kortet måste aktiveras.

Vi tog morbror Svennis gigantiska röda minibuss och åkte in mot staden. De gick som på räls!

Sen köpte vi lite skor och andra livsnödvändiga saker och begav oss hemmåt.
Nu sitter jag på jobbet och tråkar för som vanligt finns det inget att göra.

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0