Hemska människa!

Min mor ringde mig idag och sa att hon skulle spärra mitt bankkort?
Whataaaaaaaafuck tänkte jag. Här sitter jag ensam på en halvö 50 mil ifrån min familj och min mor vill ta bort den enda kopplingen jag har till omvärlden (läs godishyllan på hemköp).

Jag blev lite chokad men sedan förklarade hon snällt att de var handelsbanken som trodde att någon annan hade fått tag i min kod och uppmanade oss till att göra de.

Ahhaaa tänkte jag. De va därför de försvann 1000 spänn förra fredagen när jag skulle shoppa och inte kom hem me nått alls. De va alltså inte mitt fel! YES!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha tönt! hon ljuger för dig, hon spärrar det för att vi inte tycker om dig längre! ahahaa

2007-07-04 @ 18:44:23
URL: http://caaroline85.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0