Mardrömsdag!

Idag var jag ute och körde med en av våra otroligt braiga tjänstebilar. Självklart  så är däcken på våra bilar helt blanka vilket tydliget inte är så bra när floder öser ner från himlen.

Så när jag sitter där och lyssnar på The Kooks på högsta volym och njuter av att jag snart ska sluta så får jag vattenplaning. Hjälp!

Och inte nog med detta. Mitt i mitt ivriga försök att styra upp den lilla satans bilen så kraschar nått mot min vindruta och den blir helt blodig. Dubbel hjälp!

När jag äntligen fått stop på bilen så kliver jag ut för att se vad det var som blodat ner mitt fordon så ser jag en skata ligga och kämpa för sitt liv. Jag kan dock inte se detta djur lida så jag sätter mig i bilen, lägger in backen och trampar gasen i botten tills jag känner ett gupp.

Sen åkte jag raka vägen in på Shell och tvingade en kille att tvätta min ruta.

Jag borde få löneförhöjning. Jag är på tok för kvalificerad för detta jobb.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja det var ju ingen som sa att du både skulle vara vårdbiträde/veterinär/rallyförare och slaktare i samma yrke, tur att du är lika duktig som din mor.

2007-07-28 @ 09:32:44

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0