Så de kan bli...

På min gata hemma i Uppsala, där bodde en gång ett mycket trevligt par.  Men trots att dem va så trevliga så hade de lite problem med sin brevlåda. Det var en slags tradition att den här brevlådan blev påbackad sisådär 5 ggr i månaden.

En dag så fick det trevliga paret nog och flyttade till ett ställe där brevlådan var inbygd i ytterdörren. Så istället flyttade det in ett yngre lite mindre trevligt (läs dötrist) par som snabbt märkte av vilken fara deras nya brevlåda var utsatt för. Så dem valde att hugga sönder hela de fina staketet som de trevliga paret byggt och sätta dit ett monster.



 

image12

Jag kan ju dock inte lova att  denna hemska låda kommer att få se dagens ljus länge till. För jag tycker att min dragkrok passar perfekt in någonstan i mitten av den.
Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tror din dragkrok passar perfekt till den brevlådan.

2007-07-23 @ 11:04:11

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0