Suprise Suprise!

Idag började jag jobba innan vanliga människor gått och lagt sig. Alltså redan kl 7!
I den fridfulla gryningen cyklade jag lungt och fint längst banvallen när jag helt plötsligt hör hur något flåsar bakom mig.

En aningen förvånad försöker jag se om det är något eller någon bakom mig.  Och helt plötsligt, från ingenstans dyker det upp en kostymklädd herre farande på en BMX (pyttepytteliten cykel). Men flint på huvudet och portföljen på styret så susade han fram i minst 110 km/h.

Jag blev imponerad.

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha du är så jävla störd! sånt händer ju bara dig! haha snyft i morgon åker jag hem =( buhhööö så nu msåte jag gå och hångla upp dig, så att jag inte kommer sakna dig allt för mycket ciao ciao
big lööve syster

2007-07-12 @ 22:47:17
Postat av: jo

läste att du kommenterat ngnstans att du tycker ebba är blås... OJ! bara undrar varför?
själv måste jag säga att hon verkar riktigt smart med starka åsikter.

2007-07-14 @ 23:29:26
URL: http://johosi.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0