thats meeee!

Ja ja.. Min rastlöshet blir bara värre och värre och nu har den nått sin topp. Jag har börjat göra tester på nätet.
Mitt första(och förhoppningsvis sista) test är: Vilken bloggtyp är du? Och svaret blev:

Allt-i-allo-bloggare
Du skriver om det mesta och vill absolut inte nischa din blogg. Du recenserar skivor, knåpar ihop politiska kåserier, antar allsköns "utmaningar", skriver om vardagsbetraktelser, tjejkvällar, gillar att fylla i listor och postar något enstaka inlägg om ett klädesplagg du gärna skulle vilja lägga vantarna på. Du gör allt för att understryka att du är openminded och att den ena dagen inte är den andra lik. Men det är precis tvärtom.


Okej okej, låter väl hyffsat. Men hur måna politiska kåserier och recenserade skivor har ni fått läsa om egentligen??

Sen gav dem mig några tips för att få en populär blogg. jag skulle börja lägga in dagens outfit eller dagens låt..
Och eftersom jag idag har glidit runt i bikini och en alldeles för stor t-shirt så får de bli dagens låt för min del.. så här är den:

 
Float on- Goldspot!


Bye bye!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0