Nybörjartur!


Jobbade min första dag idag. Gick riktigt bra faktiskt. Undra om de kommer göra de sen med!
Efter jobbet så strosade jag iväg på en timmes promendad! EN TIMME! jag är så jädra bra, jag är så jädra bra (nynna sista meningen). Sen har jag läst lite i min bok, och tittat på tv.

Märkte efter några timmar att jag var helt ensam här hemma. Hum tänkte jag, har alla mina släktingar gått upp i rök. Sedan började telefonen ringa stup i ett och jag fick reda på vart alla var...
Då var de inte lika spännande längre. Jag hade väntat mig att få dra igång värsta spaningsdramat å allt. Vissa förstör verkligen min vardagslyx.
.....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Duktig du är! Jag har ätit praliner idag ja,det var min träning=)

2007-06-21 @ 15:02:38
URL: http://caaroline85.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0