Samer och gråstrutar!

Nu är jag back in göthenburgo! Känns ju lagom sådär roligt. De är nog först nu som jag insett att jag inte kommer få umgås me uppsalafolket på läääänge. Men sommaren går nog fort.

Det har ialf  inte den här kvällen gjort. För att fördriva min tid så har jag lagt pussel. Ett jättefint pussel av sveriges underbara landskap. Blev dock lite fundersam över att städerna inte låg riktigt på de ställe som dem ska. Tex, vem sätter Sandviken en centimerter ovanför Falun? jadu....

200 bitar var det ialf. Tog sisådär väldigt lång tid (med tanke på alla felplacerade orter gick de fort). Är rätt stolt ialf. Nu ska jag nog gå och sova.. Jobbet väntar imorgon med.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så du har såå rolig där nere! hehe jag är sjuk =( puss

2007-06-25 @ 13:57:09
URL: http://caaroline85.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0