Uppsalamaffian

Nu händer det grejor. Idag när min syster Caroline låg helt fridfullt i sängen och vilade så var det någon som kastade en sten igenom hennes köksfönster.
Japp, ni läste rätt. Någon vandaliserade hennes bostad. Och inte vem som helst, utan Uppsalamaffian.

Caroline har dock ingen aning om vem det är som kan ha gjort detta fruktansvärda brott, men jag vet ganska säkert att de är de små skitungarna som påstod sig vara påskkärringar och krävde mig på mitt godis. Jag gav dem mina misslyckade cookies som var stenhårda och sedan dess har jag känt att dem har gett oss arga blickar.

Läskigt de där. Tror jag ska ta och polisanmäla det åt henne....


Kommentarer
Postat av: Caroline

>hahahaa du är så rolig! Är du säker på att det är uppsalamaffian då? och inte talibanerna som bombar? hehe

2007-06-28 @ 19:50:58
URL: http://caaroline85.blogg.se
Postat av: Maddis

AH! Är det sant! Jäklar, nu blir det fart på uppsala! men vadå gick fönstret sönder?

2007-06-29 @ 13:26:34

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0