Änglagård och framtidsyrken

Jag ska döpa mina barn till Gottfrid och Doris.
Jättefint tycker jag, men andra verkar inte hålla med mig.
Haha suckers säger jag då! Jag döper dem till vad jag vill!

Jag har lagat mat åt Maddis idag, kycklinggryta med ädelost.
Blev riktigt bra tycker jag, borde bli kock.
Men måste man kunna koka ris då??
De har jag nog aldrig lyckats med................

Jaja, vi får se vad som händer. Jag kanske kan bli pizzabagare......

Nu ska jag återgå till Änglagård. De är i New York och hälsar på Ivar och Gottfrids(ljuvligt) brorsa nu, som innte pratar eller förstår svenske.. muchos märkligt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja vi kanske ska satsa på pizzabagare, tror du vi tjänar nått på de då? =)
jag tycker de är fiina namn på dina barn! Bara jag blir gudmor så är jag glad!
puss och hej

2007-05-27 @ 21:12:41
URL: http://caaroline85.blogg.se
Postat av: Caroline

vilket samanträffande, jag har ett tag tänkt på att Ivar är ett fint namn, och nu skriver du om det, då passar det ju perfekt kusinerna ivar och gottfrid, kusiner i verkligheten, bröder i filmens värld! hehe

2007-05-27 @ 21:15:29
URL: http://caaroline85.blogg.se
Postat av: Maddis

Maten var JÄTTEGOD!! Du borde kanske bli kock...?
Men vad hände med dina barn Avkomma och Foster? Haha..!
Mera Änglagård! ;)

2007-05-27 @ 21:29:48

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0