Fräsigt värre!

Min syster hade en gång en katt. Det var en rolig katt. Men en mycket elak katt. När han sedan började riva sönder min systers tapeter bestämde vi oss för att katten skulle flyttas ut på landet. Till mitt revir.
Så idag anlände han. Den börtskämda storstadskatten.

Hittils har den nyfikna norska skogskatten Kingston blivit injagad under altanen ca 10 ggr av vår mer sofistikerade bondkatt Jolly.  Han lär sig nog snart att han inte skall va på och taffsa på Jolly när han ligger och solar sig i gräset.  

Jag som trodde att Jolly skulle bli glad över att få en läckerbit till kompis, han som är bög och allt.........

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0