The first time!

Ja ja! Då var man här då!
Eftersom det är första inlägget så borde jag skriva något vettigt, men jag är inte en person som uppfattas som vettig så jag tänkte berätta om min dag.

Den började med att jag halvsovandes vankade mig till kylskåpet och upptäckte att mjölken va slut. Då blev jag arg och skällde på katten(han var den enda som var hemma).

Sen åkte jag till skolan och hade mitt sista prov i gymnasiet någonsin, sedan redovisade vi ett arbete sen tog jag mitt pick och pack och drog mig ner på stan.

De va där allt hände. Jag upptäckte att nån har kommit på den smarta idén att klä hela gågatan med gräs (måste vart en karl). Usch så jobbigt. Slöseri med pengar. Nu kan man inte ens ta sig till H&M utan att få gräsallerig(jag klarar mig dock, men tänk på alla andra). I frustation begav vi oss till MAX där Carro och jag gav våra undernärda kroppar lite mat. Efter det kändes de lite bättre. Men ilskan finns dock kvar!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är en lustig filur du!

2007-05-24 @ 15:48:30
URL: http://caaroline85.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0