Finns det svenskt kaffe pa hotellet?

Neee tank for att det inte gor de!
Idag fick jag gjordens julkannslor nar jag sag ett rullande seven eleven brumma forbi mig pa stranden. Jag langtar.
For ovrigt sa har jag brant min nasa och ar kritvit overallt annars. Sa jag kommer va saaaaaa snygg nar jag kommer hem. Snyggare an vanligt alltsa. Jag har shoppat som en tok och Goran den veklingen har magsjuka. (det skrev jag in for Svennis skull)

Som avslutning ska jag va elak och saga att jag inte saknar natt i sverige. Men vem kan klandra mig?


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så jäkla härligt! Här är det -2 vilket inte alls är så härligt!

2007-11-21 @ 10:16:36
URL: http://frida07.blogg.se
Postat av: Maddis

Saknar du inte ens mig? ;)

2007-11-26 @ 21:26:19

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0