Home fucking home!

Jaha då var man hemma då. Jippi. Snöigt och äckligt. Jag saknar Thailand.Mest av allt saknar jag nog trafiken, den slutar jag aldrig förundra mig över. Jag tror jag skulle klara mig rätt bra som tuk tuk förare där nere, då jag har snappat upp de mest viktigt:

1) Till och borja med å kör dem på helt fel sida, och detta förstår dem själv så dem kompenserar detta genom att hålla sig så nära mittlinjen som möjligt. Helst så ska halva bilen vara över linjen.
2)Eftersom man kör så nära mittlinjen så görs alla omkörningar på insidan istället, och dessa ska helst ske i en kurva eller uppförsbake. 
3) Man skall alltid parkera innan man växlar.
4) Man tutar så fort man ser en levande själv.(Och alla vet att det finns gott om sådana i de landet)
 

Ialf så tror  jag att det skulle gå bra för mig inom detta yrke. Måste bara lära mig Thailändska först, och glömma hur jag pratar svenska och engelska för det är ingen hitt att göra de.

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0