Jetlag!

Igårkväll kl 18 så var jag ett hårstrå ifrån att ta livet av mig. Så trött var jag. Så när jag äntligen fick gå å lägga mig halv nio så var jag såååå lycklig.

Efter att ha sovit på en träplanka med lakan de senast två veckorna så kandes min förövrigt hårda säng som en bomullstuss. har aldrig vart med om att den varit så mjuk. Jag blev nästan rädd.

Nu har jag varit och shoppat med mammsen! Och gissa vad jag köpte! NYA HARRY POTTER!
Som jag har väntat. Och väntat. (Och väntat lite till) Sen när det äntligen blir november och boken släpps vart finns jag då? Jo i Thailand. Suck. Nu har jag ju jättemycket att ta igen.

Bäst att jag sätter igång!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0