Vamos a la playa!

Oh yes! Nu sitter vi i loungen på Arlanda och pimplar drinkar. Neee där ljög jag igen. Vi äter bananer. Självklart så är våran familj sist ut och får därför ta det som alla andra överklassidioter har lämnat efter sig.

Jag fick ialf aftonbladet. GRATIS! Det ska jag va glad för. Jag ska hålla hårt i den och inte släppa den ur sikte!! Hallå den är ju värd  8 spänn! Det är mycket för mig som för en timma sen förde över sin sista förmögenhet på sitt sparkonto. Hela 67.50. De ni! I´m a rich bitch!

De va allt för mig gått folk. Ni kan vänta er några dryga inlägg utan svenska bokstäver framöver.

Kommentarer
Postat av: Maddis

Jag saknar dig! Puss

2007-11-17 @ 15:46:27
Postat av: Frida

Gah jag vill också åka utomlands! Vart är ni någonstans?

2007-11-17 @ 20:51:33
URL: http://frida07.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0