Hon vill äta upp mig!

Idag när jag stod och väntade på bussen så kom det fyra ungdomar och gjorde mig sällskap, om man nu kan kalla dem de för dem var nog inte äldre än tolv.
Ialf så förundrades jag över att alla fyra hade en varsin enorm halsduk runt halsen. Det såg roligt ut.

Efter ett tag så tog två av "ungdomarna" av sig halsdukarna och då såg jag att båda två hade stora röda märken på halsen, precis som om någon hade försökt strypa dem.

Märkligt tänkte jag och fortsatte att mima till the subways. Sedan började "ungdomarna" att spotta på förbipasserande bussar precis som om de va arga på dem.

Men de är klart, hade någon försökt strypa mig så hade jag nog också varit arg.


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0