I mina blåa sockerplast!

Idag var många sjuka på jobbet. Vilket resulterade i att jag fick jobba arslet av mig. Men då kom jag på en oootroligt bra idé så jag kunde spara tid.

Eftersom man måste ta på sig sockerplast i varje lägenhet jag kommer till och jag hade ca 10 ärenden i samma hus så kom jag på den genialiska idén att inte ta av mig sockerplasten. För alla vet ju hur krångliga dessa kan vara. Ialf så hade jag på mej dem hela tiden medans jag kutade upp och ner där i trapphuset.

Men efter ett tag så märkte jag hur folk jag mötte i hissen började stirra på mig. Då sa jag; Har ni aldrig sett en stressad hemtjänst med sockerplast förut eller?!?!

Sen skuttade jag vidare.
Där fick dem sig allt en tankeställare.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men då blir det ju skitigt ändå juee,, du smutsar ju faktiskt ner dom! och óm jag inte minns fel så är deras funktion att göra så det inte blir smutsigt eller? :)

2007-10-18 @ 21:42:43

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0