Jag vill ha mina fotbollsstrumpor!

Jag tycker inte om att använda strumpor. Så för att göra eländet så smärtfritt som möjligt så har jag köpt strumpor med Marilyn Monroe på bara för att då blir jag glad. Så jag har ungefär 7-8 par strumpor med Marilyn på i olika färger and i like it!

Men nu har jag märkt hur dessa strumpor helt plötsligt börjar försvinna från strumplådan och dyka upp på andra ställen, till exempel på min mammas fötter. Och detta stör mig. Det är ju mina strumpor med Marilyn på!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha.. O my god. Vi blev så arga här hemma på att alla tog varandras strumpor så att vi har ordnat en "allmänna strumplådan" så nu har vi alla strumpor tillsammans istället. Bra va?!
Kraam på dig!

2007-10-08 @ 19:59:08
URL: http://sungura.blogg.se
Postat av: mamma

inte kan du väl bli arg för att jag vill ha strumpor som jag varje gång jag ser dom på mina fötter tänker på DIG

2007-10-09 @ 13:18:17

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0