För att jag är snäll idag!

image35


För Maddis skull så lägger jag upp denna troligt heta bild föreställande mig (något förbannad) på London Bridge(dec 06). Efter otroligt många timmar och flera kilometers lång vandring på jakt efter just denna bron så fick jag till min stora fasa reda på att London Bridge inte var Tower Bridge och tvärt om.
Fly förbannad tog jag tunnelbanan hem och till råga på allt så fick jag släpa på en övernaturligt glad Maddis som tydligen hävdat detta hela våran resa. Hur skulle det vart om hon berättat de för mig?


PS. Cheka in min hairdo!  Jag kunde skrämma barn med den! DS

Kommentarer
Postat av: Maddis

Hahahaha!!! Bästa bilden i historien!! Fy fan vad sur du var, men fy fan vad kul jag hade!! Haha!!

2007-09-08 @ 15:12:42
Postat av: Maddis

Det här är typ åttonde gången jag är inne och läser det här men det är ju bara sååå roligt! Jag har aldrig varit med om att du har vart så sur.. (jo kanske den gång jag sa att du hade rött hår hihi) Men men.. Kul var det! :)

2007-09-08 @ 20:55:15
Postat av: Caroline

haha snöööging :)

2007-09-09 @ 14:46:23
URL: http://caaroline85.blogg.se
Postat av: Anonym

fin bild ^^

2007-09-09 @ 19:34:38
URL: http://minigrisarna.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0