Generösa Evert!

Min fd granne Eva (aka evert) av mig en gång ett akvarium! Och nu i sommar så har mamma startat upp detta åt mig. Väldigt roligt tycker jag för jag gillar fiskar. Och dem gillar mig. jag ger dem mat och gosar med dem och dem kommer när jag ropar på dem. men igår så hände de som absolut inte får händ. En fisk dog. Jag va snabbt tvungen att ordna en fin begravning men jag misslyckades så mamma spolade ner han i toaletten.

Så efter detta tragiska dödsfall så har jag märkt nått konstigt hos de andra fiskarna. Jag tror dem är självmordsbenägna. Dom ligger och trycker bakom pumpen hela tiden(samma ställe som den förra fisken dog.) jag vet inte vad jag ska ta mig till. Nån som har nå förslag?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Dög den andra fisken ? :)

2007-09-04 @ 20:42:07
URL: http://caaroline85.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0