På begäran av Lena: I'm back!

Det händer mycket i mitt liv just nu. Eller ja, det händer grejer ialf.
Jag har börjat ett nytt jobb. Och jag har blandade tankar angående detta. Folket som jobbar där är trevliga. Men dem har väldigt många åsikter och tankar om mig. Detta har jag fått höra hittills:

- En var helt bombsäker på att han sett mig på en uttagning till idol. (Hallå, jag i idol? Nog för att jag skulle kamma hem hela skiten men ändå, jag i idol?)
- En trodde jag va storrökare så hon jagade mig med ett cigg paket två dar sen erbjöd hon mig mig nikotinplåster så jag skulle bli av med mitt begär. (?)
- En trodde att jag var utlänning när jag sa att jag kom från vakansen (vakansförmedlingen). Han sken upp å sa glatt: Va trevligt, jag kommer från Finland.


Ja.. myket får jag stå ut med. Oh till råga på allt så blev jag jagad av en galen dam idag som slog mig i huvudet med en tidning. Löneförhöjning nån?!


Kommentarer
Postat av: Lisa (kusinvitamin)

Vart jobbar du?
Du som sa att vi var konstiga! XD
Kram på dig!

2007-09-30 @ 12:56:00
URL: http://sungura.blogg.se
Postat av: LPH med stjärten bar

haha ja antar att du intagit älderboendet! haha
ajuste har fått ett till jobb: skuttunge konditorn på gränby centrum. vem kommer inte dit å fikar med sin mamma om inte
Tamela från IDOl! Och vart placerar dom sig inte om inte bordet brevid mitt då jag var på lunch, jag är en kändismagnet!

2007-10-04 @ 13:22:34

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0