April April!

Idag är nästan min favoritdag! Jag tycker verkligen om att man får skämta med människor hur man vill!

Hittills har jag hunnit med att:

- Säga till en tant att Vakansförmedlingen var en utredningsinsats från kommunen och att jag idag var med för att se om Karin( som jag jobbade med) skulle få behålla jobbet eller ej.
- Säga till Carro att jag hört på radion att en källare på hennes gata brann. Eftersom det bara är hon som bor i en källare på den gatan så blev hon livrädd.
- Sätta en falsk P-bot på mammas bil.
- Säga till Madde att jag tyvärr inte kunde komma och klippa mig för att jag blivit påkörd av en spårvagn och låg på intensiven. (Enda skämtet som inte funka konstigt nog.)


Bara pappa kvar då! Moahahaha!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0