En ensam stackare!

Idag hade jag matteprov. Och jag var jättenervös. Så för att va säker på att jag inte missade provet så var jag där en halvtimme tidigare. Och när jag väl kom så var klassrummet öppet så jag gick snällt in och satte mig. När klockan börjar närma sig ett och provet snart ska börja så har fortfarande ingen mer än jag kommit. Då börjar jag ju genast fundera på om jag tagit fel på tid, dag, plats och så vidare. Men läraren har ju lägt ut papper på bänkarna så jag drar slutsatsen att jag är på rätt plats vid rätt tillfälle.
 
Tio över öppnas dörren och där står hela min klass plus min lärare som utbrister "Nämen här sitter ju Charlotte, hur kom du in?"

Då visade de sig att efter att jag gått in i klassrummet så har nån jevel gått och låst dörren utan att jag märkt de. Snacka om frihetsberövning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va du är roooolig!

2008-04-04 @ 20:34:36
Postat av: Lena

Hej och tack så mycket!

Ska fråga om du får låna honom...men jag gissar på att han tycker det räcker med mig! ;)

Ja, hoppas vi syns snart...skulle verkligen behöva en dos av C och C! =)

Kram!!!

2008-04-05 @ 09:50:15
URL: http://lenasvarld.blogspot.com
Postat av: Frida Carolin

hah, vad kul :)

2008-04-09 @ 18:13:48
URL: http://fridacarolin.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0