Min käre mor!

Idag gjorde min mor något väldigt elakt mot mig. Hon tvingade nämligen mig att springa in på grannes tomt och jaga bort en inkräktande katt.

Låter inte så elakt tycker kanske ni? Men jag måste då berätta att jag endast var iförd randiga pyjamasbyxor, blommig tröja och turkosa foppatofflor och att metoden jag skulle använda för att få bort katten var stenkastning.

Detta tycker jag är ett slag i ansiktet för både mig och katten. Tänk om en castingansvarig snubbe från Andra Avenyn hade gått förbi! Jag hade ju vart körd. Jag ska ju nämligen ha huvudrollen i sista avsnittet när dem spränger 24 i luften. Den rollen är ju som gjord för mig. En kvinnlig Sten Frisk!


Kommentarer
Postat av: Maddis

Haha! Vad har du fått det ifrån? Vet du inte att det ska sluta med att allt börjar brinna. Och det är kaptenens son som har satt eld på allt...

2008-04-21 @ 12:43:15
Postat av: mamma

vad tror du att jag hade träffat det är tur att jag kan skicka dig, f-låt om jag fördärvade din karriär men du får säkert vara med i någon dansbandsfilm i stället

2008-04-27 @ 10:26:39

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0