Oh la!

Idag släpps The Kooks nya album! Wohooooo! Och eftersom det kommer ta ca 10 år innan dem ens börjar sälja deras första album i sverige så kommer jag få vänta till jag är gråhårig. Så jag kom på den geniala idén att köpa albumet på iTunes. Yes. Detta ska va de snabbaste sättet att få en skiva. Kyss mej i röven! Till att börja med fick jag bli medlem på istore, tog kanske fem min. Sen fick jag uppdatera mitt itunes, tog 40 min, sen fick jag ladda hem skivan, tog 35 min. Sen fick jag starta om datorn, det tog 5 min. Sen blev det nå fel på min ipod så jag fick omprogramera den, det tog 50 min. Så sammanlagt har jag lagt ner ca 2 och en halv timme på att ladda ner en skiva. Gud så snabbt de gick.



Men men, nu sitter jag här med de nyaste låtarna och har aldrig varit lyckligare.

Kommentarer
Postat av: Maddis

Ja men om du ska envisas med att lyssna på den skiten så får det helt enkelt ta den tid det tar.. Jag tror att det var Gud:s sätt att säga att du inte ska ha skivan... :¤

2008-04-16 @ 13:56:06
Postat av: CARRO

skriv nån gång dååå! :=)

2008-04-17 @ 19:56:53

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0