Tji fick du!

Idag åkte jag på en riktig blåsning av ingen mindre än Kingston. Jag kände att jag behövde ge honom nått eftersom han kom och mötte mig på vägen hem från jobbet. Så jag satte mig brevid honom på golvet i köket och gav honom lite godis.

Men jag vore ju inte mej själv om jag inte jävlas lite med honom samtigtigt. Så när jag satt där och höll upp godisen högt upp i luften så att han fick kämpa så tappar han helt plötsigt intresset för mig och börjar stirra mot trappen. Nyfiken som jag är vänder jag mig om samtidigt som jag sänker ner godisen. Då hugger de tag i mina fingrar och när jag vänder mig om sitter Kingston stolt och tuggar nöjt på sin godis.

Där fick jag allt så jag teg.

image68

Han är inte så dum som han ser ut.

Kommentarer
Postat av: carro

haha jag har lärt han allt ja kan! :) *stolt*

2008-04-19 @ 13:12:27

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0