Freaky!

Nu har jag suttit här i kanske 40 min och med jämna mellanrum har jag hört små klena ylande från någonstans i huset. Först tänkte jag "Wihoj!, nu är rösterna i mitt huvud tillbaka igen, detta blir kul" men efter ett tag så upptäckte jag att det var nått annat som lät. Så jag bestämmde mig för att ta en liten promenad.

När jag knallat runt här på övervåningen ett tag så märkte jag vad det var som lät. Jag hade ju råka stänga in Kingston i garderoben. Undra hur länge han har suttit där? Ja ja, inte mitt problem. Hade han velat komma ut så hade han väl kunnat anstränga sig lite, annars missuppfattar man lätt saker och ting.

Kommentarer
Postat av: m

djurplågare förstår du nu varför inte katterna får följa med dig till gävle

2008-08-10 @ 17:27:24
Postat av: m

djurplågare förstår du nu varför inte katterna får följa med dig till gävle

2008-08-10 @ 17:27:32

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0