Min mystiska sjukdom!

Jag har feber, ont i ryggen och svullna ögon. Hmmm? Det är då inte normalt. En tant frågade mig häromdan ifall jag supit i en vecka. Jag sa då att efter en veckas supande i turkiet så såg jag mycket piggare ut än vad jag gjorde nu. Hon skrattade då lite nervöst och gick därifrån.

Jag börjar bli orolig för mig själv. Tänk om jag är döende. De vore ju hemskt. Men men, ni vet ju alla reglerna. Parkeringsfonden går till Carro och det är lila som gäller på begravningen.


Nu är jag mycket lugnare....


Kommentarer
Postat av: Maddis

Hmmm... Jag tror du har drabbats av Maddis-syndromet! Du saknar mig helt enkelt! Men det går att bota, en dag eller så med mig och du blir som ny!!

2008-08-19 @ 14:07:25

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0