Mitt kriminella förflutna!

Idag har jag och Johanna varit ute och strosat. Och när vi gick förbi våran kära gamla skola Pluggparadiset (ja den hette så.. ha.. ha..) så bestämmde vi oss för att gå in och äta lite vita vinbär, som på den gamla goda tiden. När vi satt där och mumsade så började vi prata om hur det vart att gå på den skolan och kom fram till en härlig period i tvåan.

Under denna period upptäckte jag och Johanna, tillsammans med våran vapendragare Sofia, hur man punkade cyklar. Detta tyckte vi var jätteroligt, och i flera månader härjade vi runt skolans cykelställ! Smidiga som vi var blev vi ju aldrig upptäckta. Men en dag så hade lärarna fått nog av alla klagomål och vände sig till elevrådet. Dem beslutade att skicka ut sina representanter som spejare och medlemarna fick sitta och vaka över cykelstället under dagen.

Men tji fick dem serni. Jag satt nämligen med i elevrådet så jag visste ju vad som hände och vi slutate att ge oss på cyklarna på skolan och förflyttade vår verksamhet över till Astrakanens dagis. Men alla historier har ett slut. Efter ett misslyckat punkteringsförsök på en bil (man kan tydligen inte använda samma metod) så gav vi upp och började palla äpplen istället.

Där fick ni ett utdrag ur mitt kriminalregister! Adios!

Kommentarer
Postat av: Maddis

Cp-barn! (läs: du måste visa mig hur man gör)

2008-08-11 @ 20:44:09
Postat av: Carro

ditt pucko! Men mamma kom väl på att ni gjorde det, eftersom ni sparade på alla små gumipluttarna. Ni gjorde ju aldrig av med bevisen :)

2008-08-11 @ 21:46:35

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0