Nära döden upplevelse.

Oj oj oj, Mycket tyder på att jag ej bör köra bil innan klockan 12 på dan. Jag är inte det minsta fokuserad måste jag erkänna. Som idag när jag var ute och gled på landsbyggden så kände jag nått på mitt knä. När jag tittar ner så får jag syn på en jäääättestor spindel.
Och eftersom jag har fobi för spindlar, sedan jag sett spindelmannen 1, så var jag tvungen att ägna den all min uppmärksamhet. Så jag börjar veva och greja samtidigt som jag håller ratten rakt. Spikrakt. Men då, då svänger vägen! Så när jag tittar upp så är jag på väg rakt in i Tenska kyrkas mur.

Satan i gatan va rädd jag blev. Hur tragiskt hade det inte varit att dö i en kommunbil på en kyrkogård under sin sista arbetsdag? Där hade jag tur!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0