Weeeeeeeeeej!

Jag är friiiiiiiiiiiiiiiiiiii! No more hemtjänst! Jag är klar. Charlotte tackar för sig och lämnar med flaggan i topp! Ingen har dött under mina vingar.  Nu är de studier som väntas.
 Sedan förklarade min käre mor en sak för mig idag, om jag säljer 13 hus så tjänar jag mer än om jag säljer 15.
Jag orkade icke lägga en kommentar om detta för hon såg så stolt ut när hon sa de. Antar att nån av hästarna är ute och springer i hagen idag.

Men men! Nu har jag inget mer jobb inbokat. Fast jag får säkert nått erbjudande. Men jag är lycklig ändå!

Imorgon ska jag ägna hela dagen till att googla hur man odlar mynta. Detta blir spännande.

Kommentarer
Postat av: carro

googla is the shit! bättre finns inte. Men annrs tycker jag att du börjar bli en smula konstig!

2008-08-03 @ 18:14:01

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0