Julklappsångest!

Njaa.. sånt är inget för mig. Jag har bestämmt vad jag ska ge till mina nära och kära. De va inte lätt. Med tanke på min livsituation så fick jag klura lite.. Detta har jag kommit fram till:

Mamma: En kupong bestående av två timmar på tu man hand med mig.
Syster: Ekot. (Gävles ekonomitidning) Jag är med på två bilder så hon blir nog glad. 
Pappa: En bild på mig framför bocken. (måste bara få honom att köpa fotopapper så jag kan skriva ut den nånstans..)

Jag känner mig nöjd...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hihi,typ den där kör ju jag nästan också,pappa tyckte så synd om mig för att jag e fattig student så han betalade farmor å farfars julklapp >.<

2008-12-16 @ 11:46:07
Postat av: m

ja och dina fattiga föräldrar kör oxå budgetvarianten, en bild på en resa så du kan drömma dig bort.......bli inte ledsen jag hittar nog en fin bild haha

2008-12-16 @ 12:30:19
Postat av: Carro

Du har ett hjärta av stål du :-) Nu behöver jag intre tvivla på det längre, nu fick jag det svart på vitt.

2008-12-16 @ 16:40:40

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0