Nya grannar!

Jag bor ju i lägenhet nuförtiden, vilket betyder att man bor väldigt nära andra människor. Och när man bor så nära så lägger man märke till saker. Som tex dörren brevid min. På brevlådan står de tre namn som jag absolut inte kan uttala. Tre personer i en trea är väl ok. Men ibland så dyker de upp små lappar ovanför.. Jag vet ju dock inte om de är namn eller om de är uppmaningar till brevbäraren men jag tror de är namn. 
  Yaddi yaddi yaddi. Nu kommer poängen. Dessa lappar byts ut var och varannan vecka. Driver mina grannar nått slags motell? Eller vad är de frågan om? Hinner de som flyttar in ens adressändra innan de byts ut?

Jag är mer än förvirrad...

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0