19 åring uppäten av fisk!

Det skulle vara morgondagens löpsedel om de inte vore så att jag har sån otroligt bra reaktionsförmåga!


Såhär var det förstår ni, jag skulle sätta fast pumpen i mitt akvarium för den hade som vanligt lossnat. Så när jag står där och pillar så känner jag hur nått hugger till i mitt finger! Aj som fan tänker jag och drar upp handen och ser att jag blöder. När jag tittar ner så ser jag en nöjd liten firre simma ifrån brottsplatsen. Grrrrrrrr!

Han kan ju glömma att få mat den här veckan!

Nu ska jag på kryssning, skepp o hoj!

Kommentarer
Postat av: Maddis

Hahaha! Du ska inte göra rent åt dom!

2008-02-06 @ 14:02:07

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0