Arbetsskadad!

Nu har jag jobbat 35 timmar på tre dygn. Det är nästan en heltid! Jag är bäst! Men jag måste säga att det lämnar sina spår. Hemska spår!

Som när jag kom hem från jobbet idag så fick jag total hjärnsläpp. Av ren vana så plingar jag på dörren, sedan låser jag upp den, går efter det in och ropar "Hallå". När ingen svarar får jag panik och börjar fundera på om husets ägare har dött. Efter ca 2 min kommer jag på att det är jag som bor där så då går jag med hjärtat i halsgropen upp till mitt rum och lägger mig och sover.

De här jobbet är inte bra för mig!


Kommentarer
Postat av: Maddis

Nussan då! Men tänkt så här... Om 19 dagar så åker vi! 6 dagar, inget jobb bara härliga underbara London! Med ingen bättre än mig, den härliga underbara Maddis :)

2008-02-20 @ 10:17:56
Postat av: mamma

jag tycker du är duktig även om du inte är riktigt klok ibland

2008-02-20 @ 10:50:05
Postat av: Lena

*asgarv*

Du är sååå jäkla knäpp!

Jag skrattar så mycket att jag snart kissar på mig!!!!

2008-02-26 @ 18:53:27
URL: http://hagastrom4721.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0