Förvirrande!

Jag hade precis ett jätteroligt samtal som jag måste dela med er. Det var så att jag har haft lite problem med en anmälan till en högskoleprovet så jag mejlade uppsala universitet och dem sa att de skulle ringa upp mig, så här bra gick det.

Jag: Hej det är Charlotte!
Hon: Hejsan detta är Charlotte Nordling från uppsala universitet, jag söker Charlotte Nordgren.
Jag: Huh? Ursäkta vad sa du?
Hon: Oj förlåt jag menar att det är Charlotte Nordgren som söker Nordling.
Jag: Okeeej... Jag är Charlotte Nordling!
Hon: Gode gud detta har jag aldrig råkat ut för.


Kommentarer
Postat av: carro

hahaha det är bara du som kan råka ut för sånna här saker :)

2008-02-07 @ 17:44:41
Postat av: Lisa (kusinvitamin)

Hej Kottis!!
fan vilket roligt samtal XD
Vad är oddsen liksom?
Ha det!
Kram

2008-02-08 @ 16:46:11
URL: http://jazzfeeling.blogg.se
Postat av: Maddis

hahaha! Du lyckas jämt med sånt här!

2008-02-11 @ 09:58:15

Säg vad du tycker:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du nån mejl?: (ingen får se den mer än jag)

Har du en blogg?:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0